woensdag 10 september 2014

Mixed Chicks

Vandaag test ik een leave-in conditioner van Mixed Chicks 

Mixed Chicks is een haarproductenlijn vanuit Amerika. De naam "Mixed" zegt het al, speciaal voor gemixed haar. Deze conditioner is het meest voor mensen met gekruld haar, en omdat ik ook krullen heb zou ik dit graag willen testen.
De Mixed Chicks leave-in conditioner die ik ga testen heeft een gele kleur. 
Het is verstandig de leave-in conditioner in te doen nadat je je haar nat/vochtig hebt gemaakt.

Toen ik Mixed Chicks in me haar deed had het een aangename geur wat je ook heel de dag bleef ruiken.
Ook zit er genoeg in leave-in conditioner in het proefpakketje je kan er namelijk meerdere keren gebruik van maken.
Mijn haar zat heel de dag in model.
Deze leave-in is zeer aan te raden.

Mixed Chicks heeft een lijn voor vrouwen, kinderen en voor mannen. De lijn voor kinderen is volledig op basis van natuurlijke ingredienten.

Je hebt diverse Conditioners, shampoo's (ook sulfaatvrij), Deep conditioners, Silk en nog meer producten. Op de site van Krullen en zo kan je een proefpakketje bestellen je betaald dan wel voor de verzendkosten (1,95) Ook kan je zo een sample krijgen als je in een winkel een product koopt voor je haar zo een proefpakketje gratis meekrijgen, voor verdere informatie van Mixed Chicks kun je op de website van Mixed Chicks een kijkje nemen 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten