zaterdag 30 augustus 2014

Hellema Banket Speculaas en Choco Latten

Hierbij wil ik Hellema bedanken voor de doos vol met koek.
Hellema is een uniek familiebedrijf met 150 jaar ervaring
in het bakken van de lekkere koekjes. 

Er zitten 4 verschillende soorten koeken in de doos.
Deze ga ik natuurlijk allemaal uitproberen.
Vandaag doe ik er 2. 
En dinsdag doe ik er ook 2.
Als eerste test ik de Choco Latten 
Bij het openen ruikt het al lekker naar chocolade.
Ze zien en ruiken erg lekker tijd om te proeven.

Ze zijn zoals vermeld inderdaad lekker knapperig.
Door de inkoop van UTZ gecertificeerde cacao ondersteunt Hellema duurzame cacaoteelt.
 Zelf ben ik niet zo dol op pure chocolade maar door de biscuit overheerst de sterke smaak van pure chocolade niet zo erg waardoor ze toch heel erg lekker zijn.

En dan nu de Banket Speculaas van Hellema.

Jullie kennen hem vast wel, die reclame waar een meneer 142 pakken Speculaas koopt.
Die moeten wel lekker zijn dacht ik toen.
Bij het openen rook je gelijk al de herkenbare geur van Speculaas.
ook dit ruikt weer heerlijk.
Deze Speculaas koek van Hellema is bereid met roomboter.
En het is bereid volgens grootvaders recept.
Helaas zijn deze koeken niet als samples te verkrijgen door je brievenbus.
Gelukkig zijn deze heerlijke koeken te koop bij een supermarkt bij jou in de buurt. 

Aankomende dinsdag test ik ChoKicks en de Buurman&Buurman koekjes van Hellema







Geen opmerkingen:

Een reactie posten