dinsdag 19 augustus 2014

Dit ben ik.


Hallo allemaal,

Ik ben Shaia Lancee en ik ben 14 jaar.
Ik woon in Rotterdam en ik ben jarig op 5 oktober. 

Ik zit in 3 Mavo van het Farelcollege te Ridderkerk.
In mijn vakkenpakket zitten de volgende vakken: Economie, Wiskunde, Geschiedenis,
Duits, Frans, Engels, Nederlands, Maatschappijleer,
Kunstvakken, Lichamelijke opvoeding en Rekenen. ( Zo als je leest veel te veel, Pfff)

Mijn hobby's zijn dansen, zingen en acteren en dit doe ik meerdere keren in de maand.

Een sample hier, een gratis product daar. Wie is er nou niet dol op proefmonstertjes? Ik in ieder geval wel, maar welke samples zijn nou echt de moeite waard, zodat je echt goed kennis met het product kan maken.
Samples oftewel proefmonstertjes maken het mogelijk om een nieuw artikel uit te proberen voor dat je het daadwerkelijk aanschaft. Op mijn blog  neem ik je op reis door de sample wereld. Ik gebruik samples om je tips over nieuwe producten te geven en ik vertel je welke er op dit  moment gratis uit te proberen zijn. Dus met andere woorden:

YOU SAMPLE IT!

Een keer per maand zoek ik een aantal mensen voor mijn testpanel, die samen met mij een product gaan beoordelen. Dus vind jij het leuk om dit te doen, laat mij dit dan weten. Je kan me ook altijd een berichtje sturen als je andere vragen hebt.
I hope YOU SAMPLE IT soon

 xxx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten