dinsdag 19 augustus 2014

Pickwick Fruit Fusion


Pickwick introduceert een bijzondere soort thee.

Pickwick Fruit Fusion.

Het is thee zonder cafeïne met een volle fruitsmaak.
De thee is gemaakt van echte stukjes fruit en is 100% natuurlijk.
De smaken die in het proefpakketje zitten zijn: Pineapple&Lemon(gemaakt van stukjes ananas en citroenschillen) en Blackcurrant&Cherry(bevat stukjes zwarte bes en kers)
Je hebt echter ook de smaak Raspberry&Strawberry, die niet in het proefpakketje zit.



Het pakketje al geopend. Water gekookt. Ik zie echt stukjes gedroogd fruit in de zakjes zitten. 
Ik ben er klaar voor. 
Wow, de smaak Blackcurrant&Cherry is gewoon prachtig helder paars. Wel vreemd om voor het eerst paarse thee te zien, maar I love the colour. Dat maakt thee drinken in een doorzichtig glas, toch net ietsjes leuker. De keuken ruikt heerlijk zoet.Volgens Pickwick heeft de thee een volle fruitsmaak, die ruik je in ieder geval al. De smaak Pineapple&Lemon heeft een gele kleur, net als de vruchten die ervoor gebruikt zijn.

Zo zien de theesoorten er na drie minuten uit.
Volgens Pickwick is de smaak op zijn best 
als je de thee tussen de drie en vijf minuten laat trekken. 
Mijn favoriete smaak van deze twee theesoorten is Blackcurrant&Cherry.
Ik vind het een heerlijke zoete smaak hebben. Pineapple&Lemon vond ik een beetje een zurige nasmaak hebben, maar hij is zeker ook echt lekker. Ik raad mensen die van sterke smaakjes thee houden deze producten een keer aan te schaffen. Het is zeker het proberen waard.
Wil je toch ook eerst een sample proberen? Hou dan je brievenbus in de gaten. Deze week kan er een sample tussen je reclamepost op de mat liggen.
So YOU SAMPLE IT.

Enjoy!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten